Volg ons tijdens de reis van Vlissingen naar Spitsbergen...
Vanaf 10 juni vertrekken we met een gevulde boot van Vlissingen naar Spitsbergen!
Tijdens de reis houden wij jullie op de hoogte van de belevenissen. Zo kunnen we jullie, de thuisblijvers, laten lezen waarom jullie volgend jaar mee willen!
9 Reacties
Dien
Papagaaiduikers gezien ?
Fred en Wil
Wij, thuisblijvers, genieten weer van jullie reisverhalen en foto's.🙋♀️🙋
Truus
Heel veel plezier en een mooie reis
Ellen Eggenhuizen
Goede reis en een behouden vaart.
Petra
Wens jullie goede reis! En vooral Ans
Adriana
Benieuwd naar het reisverslag Vlissingen Spitsbergen
José Laney - Van Dijk
Dag Ans, ik wil je graag volgen. Veel plezier
Truus
Fijne reis heel veel plezier
Joris
Laat het aftellen maar beginnen! Zeer benieuwd wat we allemaal gaan zien en meemaken tijdens deze reis.
Er zijn nog geen reacties.