Volg ons tijdens de reis van Vlissingen naar Spitsbergen...

Vanaf 10 juni vertrekken we met een gevulde boot van Vlissingen naar Spitsbergen! 
Tijdens de reis houden wij jullie op de hoogte van de belevenissen. Zo kunnen we jullie, de thuisblijvers, laten lezen waarom jullie volgend jaar mee willen!


9 Reacties

  • Gravatar for Dien

    Dien

    35 uren geleden

    Papagaaiduikers gezien ?

  • Gravatar for Fred en Wil

    Fred en Wil

    4 dagen geleden

    Wij, thuisblijvers, genieten weer van jullie reisverhalen en foto's.🙋‍♀️🙋

  • Gravatar for Truus

    Truus

    7 dagen geleden

    Heel veel plezier en een mooie reis

  • Gravatar for Ellen Eggenhuizen

    Ellen Eggenhuizen

    8 dagen geleden

    Goede reis en een behouden vaart.

  • Gravatar for Petra

    Petra

    8 dagen geleden

    Wens jullie goede reis! En vooral Ans

  • Gravatar for Adriana

    Adriana

    8 dagen geleden

    Benieuwd naar het reisverslag Vlissingen Spitsbergen

  • Gravatar for José Laney - Van Dijk

    José Laney - Van Dijk

    8 dagen geleden

    Dag Ans, ik wil je graag volgen. Veel plezier

  • Gravatar for Truus

    Truus

    8 dagen geleden

    Fijne reis heel veel plezier

  • Gravatar for Joris

    Joris

    20 dagen geleden

    Laat het aftellen maar beginnen! Zeer benieuwd wat we allemaal gaan zien en meemaken tijdens deze reis.